Lekker bruin aant worden :D - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu Lekker bruin aant worden :D - Reisverslag uit Tanjungbenoa, Indonesië van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu

Lekker bruin aant worden :D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jolien

18 Augustus 2008 | Indonesië, Tanjungbenoa

Vanaf het zonnige Bali selamat siang! Hier kunnen we wel wonen!

Eergisteren aangekomen in Tanjung Benoa, helemaal in het puntje van het schiereiland. Die dag ervoor in Ubud nog naar monkey forest geweest..mark vond het helemaal niks! Haha ik vond het wel erg leuk om al die aapies van dichtbij te zien.

Eergisteren om 10 uur het appartement verlaten en op zoek gegaan naar een taxi. Deze heeft ons naar Tanjung gebracht en helaas was ons hotel dat we in gedachten hadden vol. Gelukkig een stukje verder wel een hotel gevonden...al zijn het meer bungalows! We hebben echt superveel ruimte, een keuken, tv met dvd speler en allemaal zitplekken. Kost ook wat meer dan wat we gewend zijn, maar dan hebben we wel wat! Lekker zwembad ook, dus als we de zee zat zijn. Diezelfde dag ook nog naar het strand gegaan en over het rif gelopen (het was eb). Echt enorm veel zeesterren gezien in allemaal mooie kleuren en krabbetjes. Na een duik in het zwembad 's avonds lekker uit eten en Kunfu Panda op dvd gekeken (kostte 1 euro in Ubud...net als nog wat andere DVD's :P )

Gisteren zijn we naar Giger beach geweest. Dit strandje ligt nog iets afgelegen van alle bere resorts hier en is wat rustiger. Echt de hele dag zon gehad, al staat er zo'n lekker fris windje dat je het niet doorhebt. Lekker op een strandbedje gelegen, boekje gelezen en een beetje gezwommen. Terug zijn we langs het strand gaan lopen en zo zie je een hoop kleine krabbetjes en ander zeeleven. Ook hebben we gisteren wat informatie verzameld over snorkel excursies ofzo, dit leek ons wel erg leuk. Maar net kwamen we nog een leuker uitje tegen: duiken! Jaja, dus morgen gaan we een hele dag erop uit en twee duiken maken. Aangezien we beginners zijn, zullen we eerst een en ander moeten leren maar we zijn erg benieuwd! Wel spannend haha... Dus dat gaan we morgen de hele dag doen. Dan daarna willen we iets naar het noorden trekken, richting Kuta. Dan zijn we al bijna bij het vliegveld...want het aftellen gaat bijna beginnen :(

Woensdag moeten we onze vlucht even herbevestigen, dus dan een update over ons duikavontuur!
Owja en Roos, de foto's van Mark in spa houd ik voor mezelf...al is ie nog nooit zo zacht geweest ;)

• 18 Augustus 2008 - 14:06

Corry:

Hoi lieverds,

Ik zou wel met jullie willen ruilen. Het lijkt me heerlijk om zon te hebben met een fris windje. Hier is het regen met een fris windje. Herfstweer noemen ze dat en het is pas half augustus. Duiken moet echt hardstikke mooi zijn, hoewel ook een beetje gevaarlijk. Geniet nog maar even van de zon en word lekker bruin, dan kun je daar weer even op teren. We tellen af; het lijkt me heerlijk om jullie weer te zien en te spreken. Liefs, ook van Martin,
    Corry

Verslag uit: Indonesië, Tanjungbenoa