Home sweet home - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Zevenhuizen, Nederland van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jolien

24 Augustus 2008 | Nederland, Zevenhuizen

Nou het allerlaatste berichtje van ons :(
We zijn vanmorgen goed en wel aangekomen op schiphol na een reis van 17 uur. Heerlijk om weer te kunnen douchen en jezelf echt fris te voelen!

Afgelopen dagen ben ik gelukkig goed opgeknapt. De antibiotica sloeg goed aan en ik heb gelukkig nog kunnen genieten van de laatste dagen.

Vrijdag zijn we naar Kuta vertrokken om iets dichter bij het vliegveld te zitten. Dit is echt de chersonissos/loret de mar etc van Bali. Alleen maar toeristen en surfers, al is het op zich geen vervelend plaatje. We zaten in een mooi hotel dicht bij het strand met een erg mooi zwembad. Op vrijdag zijn we lekker op het strand gaan zitten (was helaas bewolkt) en gaan kijken naar alle surfers. Daarna door de stad gelopen (alleen maar soevenirswinkels!) en toen een verfrissende duik in ons zwembad genomen. 's Avonds verast door Milou en Paul waarmee we uit eten zijn geweest. Onze laatste avond gezellig gemaakt met goed eten en heerlijke mojito's. Toen de tent ging sluiten zijn we maar naar ons hotel gegaan. In bed nog lang lopen praten en het is raar om dan weer naar huis te gaan.

Zaterdag hadden we in principe nog een hele dag om in te vullen. We vlogen om 8 uur 's avonds en werden dus om 5 uur bij ons hotel terugverwacht. We hebben lekker door de stad gelopen, de laatste soevenirs gekocht en voor de laatste keer Indonesisch gegeten. Mark gaat dit eten wel ontzettend missen e heeft besloten in NL een nasi dieet te gaan volgen! Toen begon onze reis terug en eigenlijk is de reis weer alles meegevallen en snel gegaan.

Om 6:15 vanmorgen zijn we geland op schiphol en om 7 uur stond me moeder en martin ons op te wachten! We waren om 8 uur lekker thuis en zijn meteen gaan uitpakken en wassen! Het echte leven in Nl begint weer! Toch hebben we echt genoten van onze tijd daar, de mensen, de cultuur en natuurlijk de tijd samen! Het is ons zelfs zo goed bevallen dat we hopen volgend jaar weer te gaan...

• 24 Augustus 2008 - 18:14

Almaz:

welkom thuis

• 24 Augustus 2008 - 20:38

Edje:

he pik ben je er weer fijne vakantie gehad

• 29 Augustus 2008 - 16:26

Alex:

fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn,na jullie berichten gelezen te hebben, moet het wel een geslaagde vakantie zijn geweest. ik hoor je snel groetjes alex

Verslag uit: Nederland, Zevenhuizen

Indonesië: Sumatra, Java en Bali