Aangekomen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mark en Jolien - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jolien

26 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Hier ons eertse berichtje uit indonesie! Gister zijn we na een goede vlucht aangekomen in Medan. Hier eerst een tijdje moeten wachten op een visum, maar toen konden we door de douane. Hier stond Iwan op ons te wachten om ons weg te brengen naar Bukit Lawang. Na 3 uur in een hobbelige auto, waren we allebei super moe maar kwamen we aan in Bukit Lawang. We werden er uit gegooid in de middle of no where en gingen te voet verder. Iwan bracht ons naar de Jungle inn waar er een kamer voor ons klaar was. We konden kiezen tussen een pretty room en een very pretty special room. De pretty room was al super mooi dus die hebben we genomen. We hebben een balkon met hangmat maar vooral de badkamer is prachtig. De badkamer is in de open lucht met uitzicht op de jungle! Gister tijdens het douchen een tropenbui over ons heen gekregen...heel bizar!

We zijn heel vroeg gaan slapen, aangezien de jetlag ons te pakken kreeg. Maar eerst natuurlijk een bord noodles gegeten!

Vandaag (26 juli) zijn we rustig gaan ontbijten en toen zijn we naar Bukit Lawang gelopen (het echte dorp ligt op een half uur lopen) en onderweg hadden we veel bekijks. Allemaal schoolkinderen zwaaien en roepen hello! Vooral mijn blonde haren trekken de aandacht...al voorspelt door sommige van jullie! Op de terugweg bij Tony's wat gedronken en nu kwamen we een internet cafe tegen.

Morgen maken we een jungle tocht van een hele dag. We gaan eerst door de jungle trekken, kijken naar apen en andere dieren/fauna. Daarna komen we ook bij het orang oetang revalidatiecentrum en gaan we daar kijken. Om weer naar ons hotel te komen gaan we raftend van de rivier. Klinkt dus leuk! Maandag gaan we verder trekken naar het Toba meer, waarschijnlijk met prive chauffeur... Jullie lezen dat nog!
Dikke kus van ons!

• 26 Juli 2008 - 10:08

Corry:

Lieve Jolien en Mark,
    Ik heb vannacht ook jullie sms-je gekregen, dat jullie moe op de plaats van bestemming waren aangekomen.
    Het klinkt goed, waar jullie logeren. Was de tropische regenbui net zo warm als de douche?
    Blonde haren hebben dus al net als in Rome effect.
    Die jungletocht lijkt me gaaf. Maak maar veel foto's, dan kunnen wij meegenieten. Nederland is ook tropisch warm; dat draait op onweer uit. geniet samen van alles wat je ziet en meemaakt.
    Liefs en een dikke kus,
    Martin en Corry

• 26 Juli 2008 - 12:52

Marloes :

Heey Jo en Mark,

klinkt echt super gaaf! Veel plezier!

Liefs Marloes

• 27 Juli 2008 - 18:48

Annelies:

heel veel plezier en geniet er van van al dat moois daar.

• 27 Juli 2008 - 21:43

Yannick:

heej
    Wat vet allemaal. geniet er van en ik kan niet wachten de volgende verhalen te lezen
    xxx
    yan

• 29 Juli 2008 - 08:18

Jan,Adrie En Natasja:

Hoi Mark en Jolien.
    Jullie zullen nu wel onderweg zijn naar het Toba meer.Wij zijn benieuwd.Het andere klonk al erg spannend.
    Groetjes en xxx van ons.

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Indonesië: Sumatra, Java en Bali